Pregled funkcionalnosti
Predstavljamo vam spletno aplikacijo, ki prinaša vse, kar potrebujete za celovito upravljanje vašega podjetja – vse na enem mestu. Naša aplikacija združuje moč ERP, CRM in BI orodij, ki so zasnovana tako, da se prilagajajo vašim specifičnim potrebam. Z natančnim beleženjem podatkov, avtomatizacijo poslovnih procesov in globokimi vpogledi v poslovanje, vam omogočamo, da sprejemate informirane odločitve in učinkovito vodite svoje podjetje.
Osnovne lastnosti
Izbira jezika - slovenščina in angleščina
Opravilna časovnica
Neomojeno število uporabnikov
Osnovna verzija vključuje projektno vodenje in ERP / CRM / HRM
Dokumentni sistem z možnostjo delitve unikatnega linka
Komunikacija s člani izvedbene skupine
Vpis delovnih ur
Integracija z e-pošto
Splošna obvestila podjetja
Splošen koledar podjetja
Hramba in dostopi
Samodejna hramba dokumentov in listin
Samodejni prenos nalog iz projekta v 'Moje naloge'
Varna SSL povezava
Varno shranjevanje podatkov
Hramba skladna z zakonskimi uredbami (GDPR in ZVOP-2)
Omejevanje dostopa skladno z dodeljenimi pravicami
Pregled in evidence
Pregled ključnih evidenc (dopusti, kadrovske zadeve, zdravniški pregledi, varstvo pri delu, izobraž.)
Pregled zadolžene opreme po osebah
Pregled profila aktivnosti z dokumenti, komunikacijo z naročniki, kontakti, evidenco ur
Vizualizacija posameznega projekta po kanban metodologiji
Pregled nalog po osebi, rokih, dokumentih, komentarjih, zadolžitvah
Evidenca delovnih ur
Transparenten pregled porabe delovnih ur in vplačil strank
Priprava poročil in izvoz
Statističen pregled kadrov in izobraževanj
Pregled nalog v tabelarnem prikazu
Personalizacija
Prilagoditev grafičnega ozadja za vsak projekt
Odpiranje osebnih To-Do listkov
Uporabniku prilagojene hitre bližnjice in pripenjanje projekta na nadzorno ploščo
Izvajanje
Samodejno razvrščanje projektov in nalog
Označevanje članov znotraj zadolžitve ali komentarja s samodejnim opozorilom
Opomniki za zamujene naloge
Ponavljanje nalog in zadolžitev glede na želeno časovno periodo
Zapisniki sestankov s pretvorbo v PDF datoteko in samodejnim pošiljanjem na email naslov
Nebo je meja
Kali Vista ni le rešitev "iz škatle" – je platno, na katerem lahko skupaj z vami ustvarimo edinstveno rešitev, popolnoma prilagojeno vašim potrebam.
Nobena ideja ni prevelika ali preveč nenavadna; naš cilj je, da vaš sistem deluje točno tako, kot si vi želite.
Od prilagojenih funkcionalnosti do edinstvenih integracij – če si lahko zamislite, mi to lahko realiziramo.
Preoblikujte svoje poslovanje s sistemom, ki raste z vami in je ustvarjen prav za vas.
Nekaj idej, ki smo jih že izvedli:
- - intergacija umetne inteligence, ki še dodatno poenostavi procese
- - mobilna aplikacija, ki rešuje vaše težave na terenu
- - dostop za stranke s prilagojenim prikazom stanja projekta ali portfolija
- - aplikacija za skeniranje QR ali BAR kod na terenu
- - prilagojena aplikacija za zaposlene
- - samodejno izpolnjevanje potnih nalogov …
Priporočila